söndag 7 februari 2016

Dagar & mitt hemliga sportlov!!

Hej! Slapp dag, kl är nästan 10:00 och jag har inte ens gått upp ur sängen... (fast när jag publicerar detta inlägget är det säkert kväll eller något). I alla fall, på helgerna går jag egentligen upp kl 9 (som min mobilklocka är inställd på). Men igår var det mello, jag målade mello naglar som blev as fula. Hahahahah jättefula... Så jag tänker definitivt inte att visa dom. I förrgår tränade jag på träningsgruppen, fastän att jag var förkyld. Det var jobbigt att springa efter ett långt uppehåll. Aja, nu ska jag gå upp och fixa frukost till mig. Sen vet jag inte vad jag ska göra :). Men jag kommer att ha mkt att göra på sportlovet! Som jag ser fram emot sååå mycket!! Vad det är? Det får ni se då! 
Planerar också att ha en giveaway här på bloggen snart, hoppas att ni vill vara med! Kram Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar