tisdag 5 januari 2016

Skola, läsa & mys

Jag har det mys just nu, sitter i sängen klädd i min morgonrock och med en polkagris i min mun.  Jag läser en bok som heter "Drömresan" som handlar om en tjej som ska fylla 15 år och det ska hon fira med att åka till New York tillsammans med sin bästa vän. Jag har inte läst klart boken än utan är på sidan 63 av 104 sidor. By the way, som jag ofta skriver, så ska jag försöka lägga mig tidigare på kvällarna nu och gå upp tidigare på morgonen, jag vill skaffa mig en bra rutin jämfört med den jag har nu... Om 6 dagar börjar skolan och då börjar också allt plugg igen. Just nu är det snö hos mig. Roligt!! Ja ofcourse, men jag hittar ändå nackdelar med snön. Det är ungefär 1 km och 500 meter till min skola som jag måste gå istället för att cykla. Alltså det innebär att jag också måste gå upp tidigare för att hinna i tid :(
Kram Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar