fredag 1 januari 2016

Nytt år, nya förändringar

Idag är det den 1 januari 2016. Att det är ett nytt år idag känns helt ofattbart. Snart fyller jag ju år också, närmare bestämt den 4 februari. 2015 var ett riktigt bra år som det hände väldigt mycket i. Jag började med bloggen, jag och min klass åkte till Västerås, jag var på semester på Mallorca (det kan ni läsa om här poolhängbraids och om  stranden), jag har varit på Liseberg (2 ggr under sommaren, läs gärna mitt inlägg här Liseberg och mitt andra besök på Liseberg), jag har även fått sjunga mycket på många på olika ställen, vilket jag älskar, jag har dansat showdance och mycket mer. Helt enkelt ett bra år! Jag har aldrig haft nyårslöften, men i år skrev jag faktiskt upp 4 löften. (Säkert inte sånna som jag kommer att hålla). Mina nyårslöften är iaf: 

Vara inne på mobilen mindre!

Börja öva på proven första dagen!

Lägga mig senast kl 21:00 på vardagar!

Gå upp kl 09:00/09:30 på helger!

Förresten, ni kanske undrar hur mitt godis förbud och mobil förbud gick? (Som ni kan läsa om här). Det höll inte alls långt... drygt en vecka. Haha... Hoppas ni får ett jättebra 2016 som ni kommer att minnas! Vi hörs imorgon igen! 
 Kram Tilda

1 kommentar:

  1. Heej! nu har jag dragit vinnaren utan Veckans blogg, kolla gärna in i morgon bitti för att se, kan vara du!

    SvaraRadera