tisdag 22 december 2015

Jullov, Hunger games!!

I mitt förra inlägg skrev jag att jag skulle blogga varje dag under jullovet. Men jag glömde ju skriva när jag tar jullov! Min skola tog iaf jullov idag och det tycker jag är jätteskönt, roligt osv. Av vår fröken fick vi kinderchoklad, tomtechoklad, julkort och en kram hihi :) Vi tittade även klart på filmen Hunger games! Igår hade vi mysdag och åt godis, chips, läsk, popcorn och började titta på filmen. Vi hann inte se klart because filmen var 2 timmar och 17 min lång, så vi såg klart den idag. Vi tittade på 1:an. (Det finns 2 eller fler filmer om Hunger games). Jag tyckte iaf att filmen var superbra och jag rekommenderar den starkt. Hunger games är en film om spänning, blod, liv och död. Filmen har 11:års gräns. Fastän jag inte berättat alls mycket om filmen nu, så är den ändå värd att titta på!  
 Ha ett jättebra jullov och så hörs vi i nästa inlägg imorgon!
Kram Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar