tisdag 15 december 2015

Ett inlägg varje dag??

Funderar på just det i rubriken. Ska jag blogga varje dag under jullovet, kanske?? Det är ganska länge faktiskt... Det är ju typ två veckor, eller är det mer? Jag har ingen koll... Okej, jag kör! Iaf, jag ska blogga ett inlägg varje dag under jullovet! Hoppas ni är taggade :) Vem vet jag kanske bloggar varje dag på sportlovet också? Ska jag kanske göra såhär under loven? För jag bloggar ju inte så ofta om man tänker efter. Jag vill så gärna förbättra mig o uppdatera oftare. Men det är svårt när jag går i skolan och har flera aktiviteter. På fredag har vi matteprov och engelska glosor. Låter crazy, men ser typ fram emot detta!! Iallafall engelska-glosorna. Engelska är mitt favvo ämne efter bildlektionerna :)



 Kram Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar