måndag 23 november 2015

Uppvisningen ♡

I lördags var jag på en uppvisning! En uppvisning som jag övat länge till. Fast det känns inte så, tiden har gått så sjukt fort. De flesta vet att jag dansar och det har jag skrivit om här innan. Ni kan läsa om det här. Alltså, det var en Showdans-Uppvisning! Jag var där i 13 timmar. Ohhhh, länge länge. Vi skulle vara där mellan 08:00 till kl 21:00. Dagen började som vanligt med genrep för alla dansare. Vi hade 3 uppvisningar. När man går i 0:an 1:an 2:an 3:an och 4:an så har man två föreställningar och i femman så har man också en extra föreställning  med de äldre dansarna (alltså dansare från femman och uppåt). Vår dansgrupp dansade till låtarna "Run the world (girls)"  och "DJ got us fallin in love". Vi hade även en introdans som vi dansade till. Alla föreställningar var slutsålda. Det var iallafall jätte, jätte, jättekul!!!
 Bild på mig och två kompisar från min dansgrupp!♡♡
Förlåt för bilden är suddig!
Vi ses i nästa inlägg :)
Kram Tilda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar