söndag 1 november 2015

Pinkroom✿♡

I fredags var jag ju i Göteborg & shoppade. Vi var inne i massor av butiker & bland annat "Pinkroom". Det var sååååå fint där!! Nästan allt var ju bara rosa♡♡.  Jag tror att Pinkroom bara finns i Göteborg, Norrköping, Örebro och Stockholm. I affären  fanns det massa, alltså MASSA parfymer!! Mest parfymer och bodylotion från Victoria´s Secret men även lite annat. Det fanns badbomber och lite kläder också. Mest Hollisterkläder, men det fanns tyvärr ingen Hollister tröja i min storlek :( Och nu vill jag också passa på att säga att det inte kommer någon haul idag heller. Jag har inte hunnit. Nu är det kväll & om jag ska fota det jag köpte nu så blir bilderna dåliga med dåligt ljus osv. Hoppas ni förstår! Här kommer iallafall lite bilder från Pinkroom.
 Jag skulle gärna vilja åka hit igen...♡♡
Kram Tilda

1 kommentar: