söndag 15 november 2015

Haul -Tessie, Chelsea, Pinkroom m.m

Oboy, haulen kommer pinsamt sent...många förlåt! Men idag ska ni somsagt få se vad jag köpte i Göteborg när jag var där och shoppade på höstlovet. Vi var inne i väldigt många affärer. Jag  köpte klädesplagg på Tessie, Chelsea, Stadium och även ett par "saker" på Pinkroom. 

Det vita spetslinnet köpte jag på Tessie. 

Den här blåa blusen köpte jag på Chelsea. På den bilden hade jag dragit åt rosetten väldigt löst. Så egentligen ska det inte vara så öppet där. Man ska inte se det svarta linnet så mycket.
 På Pinkroom köpte jag två olika handspriter i dofterna jordgubb & vattenmelon. Jag har bara provat doften jordgubb då jag spritade mina händer i skolan, och mina händer luktade jätte jätte jättegott!! 


Sedan köpte jag en borste. Många har rekommenderat den här borsten. Borsten finns i många olika färger och min är i leopard mönster. Än så länge har jag inte prövat den så jag kan inte säga något. Jag köpte den iallafall på Pinkroom.

 Den här jackan är köpt på stadium och är vattentät. Good! Jag behövde verkligen en vinterjacka eftersom att min andra är för liten, inte så konstigt för att jag har använt den under 2 vintrar.
 Sen köpte jag en rosa fleece som nästan ser likadan ut som jackan. Fleecen ska jag ha när jag åker längdskidor eller slalom. (Med någon tränings jacka över). Den här jackan är också från Stadium.

 Nu kommer vi till det sista men faktiskt inte det minsta! Ett par svarta vantar från samma butik, Stadium. Tråkigt att handla det, men men sånt man behöver. Jag köpte även jeans, luktljus, nagellack och mera!!
Kram Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar