onsdag 28 oktober 2015

Små favvo saker i mitt rum ♡♡♡

Hej! Jag har fotat 11 bilder på olika små saker som jag gillar mest i mitt rum :) Jag tog kort på någon "stor sak" med.  Detta är inte mina absolut favorit saker men jag gillar dom iallafall...♥︎
Jag gillar denna Victoria´s Secret påsen för att den är färgglad, rosa och helt enkelt fin! Påsen fick jag när jag handlade på Victoria´s Secret i London.
 Här har vi en produkt från Victoria´s Secret kallad "Sheer love" vet inte riktigt varför den är min "favorit" men den är fin...haha

Min stereo med dosa. Gillar den för att jag ÄLSKAR att lyssna på musik!
Den här kaninen gjorde jag på syslöjden förra året. Jag kan ju direkt säga att den inte är min favorit. Men jag tycker den är söt osv.
Förra året sålde jag jultidningar och då fick jag bland annat en väggklocka. Den här klockan har jag fått väldigt mycket nytta av eftersom att när jag vaknar på nätterna/morgonen så vill jag se hur mycket klockan är. Då är det bara att snegla lite till vänster istället för att: Gå upp och hämta mobilen (min ligger oftast på skrivbordet) och  sen sätta på den och det tar en stund. Inte så komplicerat...men ändå!
 Jag har faktiskt ingenting att skriva om dessa speglar. Liksom, det är två speglar okok. Jag dansar framför dom, jag sjunger framför dom hehe. 
Och nu mitt mest värdefulla i mitt rum...min mobil! Jag är inne på den varje dag och nästan alla i hela världen gör de...klarar mig inte utan den bara!
Detta är ingen liten sak. Det är mitt överkast. Tråkigt? Nej, tycker det är jättesnyggt. Jag vet, det är ett helt vanligt vitt överkast but whatever.
Min jättesöta godisburk ser ni på bilden :) 
Fast jag har den mest till fint... hihi
Åhhh, mitt enda & första & bästa luktljus!! Love it so much! Jag tänder det aldrig för har det också mest till fint...varför har jag allt till "fint"?? Hehe, för att det ALDRIG ska ta slut eller bli fult :)
Tråkigt också kanske? Men den är fiiiiiin. Och en lampa behöver väl alla...jättefin! En helt vanlig lampa som jag har i mitt fönster.


Det var iallafall mina "små favvo saker" i mitt rum :)
Detta är som sagt inte de saker som jag gillar mest mest, men men...
Kraaam Tilda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar