lördag 31 oktober 2015

Halloween fest ☂

 I kväll ska jag gå på en halloween fest. Om jag inte blir bjuden på någon halloween fest, så firar jag inte det över huvud taget. Inget sådär jättebra att fira döden osv. Väldigt konstigt tajmat också. Den dagen vi ska tänka på de döda (alla helgons dag) så ska vi visst också driva med döden, läskiga varelse, mumier osv. Men när man blir bjuden på en halloween fest så kan jag inte motstå att gå. Aa, snart ska jag iallafall åka till min kompis som har en halloween fest! Jag har sett fram mot denna dagen i en hel vecka nu, för att jag tror att det kommer bli jätteroligt och mysigt osv!! Jag är inte sådär jättenöjd med min sminkning, därför att den knappt syns men whatever. Imorgon har jag tänkt att göra en haul eller nått om vad jag gjorde i Göteborg! :)
Kram Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar