torsdag 8 oktober 2015

Det jag brinner för ❤️

Igår var jag på showdans och det är min favorit aktivitet om jag ska välja ut någon. Jag älskar verkligen att dansa❤️ det är bara så kul. Jag har dansat sedan jag var sex år och det är fortfarande lika roligt att lära sig nya danssteg. En av låtarna som vi ska dansa till är "Run the world (girls)" med Beyoncé.  Om ni vill lyssna på låten som vi övar danssteg till just nu så klickar du här. Amelia, vår danslärare, brukar göra om låtarna lite, alltså lägga till lite andra ljudeffekter, så det låter inte exakt som originalet. Mina danslärare, Amelia  och Emelie, är grymt bra på att dansa och att lära ut! Jag längtar redan efter uppvisningarna. Dessutom så får vi ha en extra föreställning i år. Love it!!❤️
Hoppas att ni har haft en jättebra dag! 
Kram Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar