torsdag 13 augusti 2015

Giveawayyyy!

Nu ska jag äntligen ha giveawayn! Jag har tänkt att fira att jag har haft den här bloggen i 6 månader. Men vad är vinsten då? Jo, det är ett presentkort på en biobiljett till en valfri film på SF bio. Kul va? Tycker ni om att gå på bio???Det man behöver göra för att vinna är bara att skriva ditt namn och kommentera att du är med. Om du inte har möjlighet att kommentera i detta inlägg så kan du mejla mig på tildizz04@gmail.com. Däremot så kan man inte skicka att man är med på kik, snapchat eller någon annan social medie, det räknas inte just i denna tävling. Utan man ska kommentera här nere på detta inlägget eller mejla mig. Om du har en egen blogg så får du gärna lägga upp att jag har en giveaway & länka/säga vad min blogg heter. Skriv det isåfall i kommentaren och vad din blogg heter. Då deltar du med två lotter och har alltså dubbel så stor chans att vinna ( jag kommer att lotta ut en vinnare ). Hoppas ni vill vara med...! Good luck!
Kram Tilda

2 kommentarer:

  1. Jag är med!! jag länkade också på min blogg,
    classias.blogg.se

    SvaraRadera