onsdag 25 mars 2015

Lite mer om mig!

Tänkte att ni ska få veta lite mer om mig. Ja, jag har ju skrivit innan att jag går på aktiviteter och vad jag gillar att göra men jag tänkte att ni skulle få veta lite mer om det jag går på! Så här ser min vecka ut. På måndagar går jag till scouterna. På tisdagar spelar jag piano och så går jag på showdance.  Ja vad gör man där? Dansar! Jag tycker att det är super kul! Asså great fun! Dagen efter...alltså onsdag, då sjunger jag i kör. Jag älskar verkligen att sjunga. ÄLSKAR. torsdagar har jag inte något speciellt så då får jag göra läxor. På fredagarna under vinterhalvåret är jag med i en träningsgrupp på frisksportarna. Vad gör man där då? Tränar! Men jag tränar bara skidor för att det är det som är så himla kul!!! Och så tycker jag att det är roligt att tävla. På tal om det så ska min klass tävla på lördag i schackfyran igen! Ja nu har vi gått igenom alla mina aktiviteter. Går ni på några aktiviteter? Isåfall vilka aktiviteter? 
Kram Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar