måndag 23 februari 2015

Äntligen!!!

Wiiiii!!! Äntligen ska jag börja blogga! Som jag har längtat... Men av olika anledningar har det inte blivit förrän nu. Jag är så laddad! Här på min blogg har jag tänkt att ni ska få läsa om min vardag och massor av annat. Jag har massor av intressen men det största intresset är nog musik. Jag sjunger i kör och dansar showdans. Jag älskar att vara kreativ så det kommer att bli en hel del tips på pyssel och att fixa snygga naglar. Något annat som jag också gillar är att se film och att läsa intressanta böcker, det kommer ni också få läsa om här. Mitt mål är att uppdatera bloggen flera gånger i veckan! Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg... för nu kör vi!

Bjuder på en crazy bild på mig från när jag var på Madame Tussauds i London förra sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar